Διεθνές SEO – Ένας γρήγορος οδηγός για να ξεκινήσετε

Διεθνές SEO – Ένας γρήγορος οδηγός για να ξεκινήσετε

Το διεθνές SEO γίνεται όλο και πιο σημαντικό από ποτέ για πολλές επιχειρήσεις. Όταν εκτελείται σωστά, ακόμη και μια μικρή επιχείρηση μπορεί να αναμένει μια τεράστια απόδοση επένδυσης (ROI).

Τα καλά νέα: υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το διεθνές SEO που διατίθενται για να διαβάσετε και να μάθετε.

Τα κακά νέα: υπάρχουν πολλές ξεπερασμένες πληροφορίες που μπορεί να σας προκαλέσουν την παραπληροφόρηση.

Έχω συναντήσει μερικούς επαγγελματίες SEO που διαχειρίζονται παγκόσμιες τοποθεσίες για χρόνια, αλλά έχουν χάσει εντελός το νόημα λόγω των ενημερώσεων και των αλλαγών.

Αν τα γνωρίζετε ήδη, θαυμάσια. Απλά θεωρήστε τα ως επιβεβαίωση των γνώσεων των βέλτιστων πρακτικών σας.

Πόσο διαφορετικό είναι το διεθνές SEO από το κλασσικό SEO;

Τα παγκόμια sites σας δεν πρέπει να είναι η έκδοση “αντιγραφή και επικόλληση” της τοποθεσίας της χώρας καταγωγής σας σε διαφορετικές γλώσσες, αν και βλέπω ότι αυτό γίνεται σε πολλούς ιστότοπους. Στις υπηρεσίες seo που θα επιλέξετε να είστε σαφής σε αυτά που ζητάτε ώστε να καταλάβει στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ο SEO Marketer την στρατηγική πουθα ακολουθήσει.

Ναι, η μετάφραση και ο εντοπισμός του περιεχομένου της ιστοσελίδας είναι ένα από τα πρώτα βήματα. Αλλά στη συνέχεια, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις τοποθεσίες για το τοπικό κοινό κάθε χώρας από μηνύματα και προσφορές στη συνολική εμπειρία του χρήστη από τον ιστότοπο.

Ένας ιστότοπος με δημοφιλές περιεχόμενο με καλή απόδοση στην αγορά της Ελλάδας μπορεί να μην έχει τόσο μεγάλη απήχηση στην Αγγλία ή στη Νότια Αμερική και ενδέχεται να απαιτήσει πρόσθετες επεξεργασίες περιεχομένου και εργασίες βελτιστοποίησης.

Παρόλο που δίνετε προσοχή σε κάθε τοποθεσία, πρέπει να παρακολουθείτε τη συνολική απόδοση. Διαφορετικά, οι ιστότοποί σας ενδέχεται να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον ή στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί να μην είναι ευρετηριασμένοι καθόλου στις μηχανές αναζήτησης.

Για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας που έχει σχεδιαστεί για το Μεξικό δεν πρέπει να υπερβαίνει ή να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Ισπανία, εάν έχετε διαφορετικό ιστότοπο σχεδιασμένο για την Ισπανία.

Εάν γίνει κακή χρήση της κανονικής ετικέτας ή της ετικέτας hreflang, ορισμένοι ιστότοποι ενδέχεται να μην είναι ευρετηριασμένοι από τις μηχανές αναζήτησης ή να δημιουργήσουν διπλό δείκτη ευρετηρίου.

Πρέπει να πάω παγκόσμια; Και πού είναι η αγορά μου;

Αν δεν είστε σίγουροι για τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε διαφορετικές χώρες ή θέλετε να πείσετε τους προϊσταμένους σας, είναι πάντα καλή ιδέα να αναθεωρήσετε μερικές εκθέσεις αγοράς, στατιστικά στοιχεία και ακόμη και τα δικά σας δεδομένα ιστότοπου.

Ακολουθούν ορισμένες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποφασίσετε ή να δώσετε προτεραιότητα στις χώρες / αγορές που θα ακολουθήσουν.

Οι κυβερνητικές και εμπορικές οργανώσεις, όπως το Trade.gov και το WTO.org, παρέχουν τις τελευταίες διεθνείς ειδήσεις και στατιστικά στοιχεία για τις επιχειρήσεις και το εμπόριο.

Πολλές εταιρείες παρέχουν αναφορές και στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Διαδίκτυο, όπως τα Internet World Stats, Econsultancy, McKinsey & Company και eMarketer. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρέχουν πληροφορίες για συγκεκριμένες χώρες.

Τα δικά σας δεδομένα αναλυτικών στοιχείων. Βλέπετε κάποιον που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας από άλλες χώρες; Υπάρχει χώρα που στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από άλλες; Αξίζει να δώσετε προσοχή, ειδικά αν κάποια από αυτά τα στοιχεία ήδη μετατρέπονται σε πελάτες.

Διαβάστε αναλυτικά για το Διεθνές SEO στον SEO Marketer.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Με λένε Γιώργο και ασχολούμαι επαγγελματικά με τις νέες τεχνολογίες, το Digital Marketing και δίνω μεγάλη έμφαση στην αξία της πληροφορίας. Δημιουργώ E-Books, Link Building στρατηγικές, βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και αρθρογραφώ πάνω στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *