Google SEO οδηγός για πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσω όλες τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την έννοια του SEO όπως και πως να προωθήσετε μια ιστοσελίδα στη πρώτη σελίδα στη Google. Ναι για μένα η Google είναι κοπέλα.

Έχετε ακούσει πιθανότατα για SEO και εάν δεν το έχετε ήδη, ρίξτε μια ματιά στον ορισμό του τι είναι SEO. Κατανοώντας ότι το SEO είναι “η διαδικασία επηρεασμού της προβολής ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης, τα απλήρωτα αποτελέσματα “δεν σας βοηθούν πραγματικά να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις για την επιχείρησή σας και τον ιστότοπό σας, όπως:

1.Πώς μπορείτε, για τον ιστότοπό σας ή τον ιστότοπο της εταιρείας σας, να “βελτιστοποιήσετε” τις μηχανές αναζήτησης;
2.Πώς ξέρετε πόσο χρόνο ξοδεύετε για SEO;
3.Πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις “καλές” συμβουλές SEO από “κακές” ή επιβλαβείς συμβουλές SEO;

Αυτό που είναι πιθανό να σας ενδιαφέρει ως ιδιοκτήτης επιχείρησης ή υπάλληλος είναι πώς μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε το SEO για να σας βοηθήσουν να οδηγήσετε πιο σχετικό traffic, να αυξήσετε τις πωλήσεις πωλήσεις και τα τελικά έσοδα να μετουσιώνονται σε κέρδος για την επιχείρησή σας. Σε αυτά θα επικεντρωθούμε σε αυτόν τον οδηγό.

Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για πράγματα στη Google. To traffic από τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρό για μια επιχείρηση όχι μόνο επειδή υπάρχει πολλή κίνηση στη σελίδα, αλλά επειδή υπάρχει συγκεκριμένη, υψηλού επιπέδου επισκεψιμότητα.

Αν προσφέρετε για παράδειγμα υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων τότε, θα πρέπει να επικεντρωθείτε αρχικώς στις πιο δημοφιλείς σχετικές αναζητήσεις και να αναλύσετε τον ανταγωνισμό. Μερικές από τις λέξεις που πρέπει επικεντρωθείτε στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι λέξεις, φράσεις κλειδιά : ανάκτηση αρχείων, ανάκτηση δεδομένων, επαναφορά αρχείων, επαναφορά δεδομένων με όλα τα περαιτέρω σχετικά αποτελέσματα για κάθε συσκευή που πραγματοποιείται η ανάκτηση. Αυτός είναι και ο πρώτος βασικός κανόνας για να μπορέσε να προσεγγίσετε σχετική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Οι χρήστες αναζητούν κάθε είδους πράγματα που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό, οι αναζητούν επίσης όλα τα είδη των αναζητήσεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Οι σχετικές αναζητήσεις δημιορυγούν περισσότερες ευκαιρίες για να συνδεθεί μια επιχείρηση με αυτούς τους ανθρώπους και να βοηθήσουν να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να γίνουν ένας έμπιστος πόρος για αυτούς.

Τι πραγματικά λειτουργεί για την οδήγηση της επισκεψιμότητας σε μια σελίδα από τις μηχανές αναζήτησης;

Πρώτον, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας  στον κόσμο. Αυτό μπορεί να διαφέρει για κάθε ξεχωριστό τομέα, αλλά είναι πιθανό ότι η Google είναι ο κυρίαρχος παίκτης στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα ήθελε να εμφανιστεί η επιχείρησή σας ή ο ιστότοπός σας και οι βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό θα βοηθήσουν να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενό του σε άλλες μηχανές αναζήτησης, επίσης.

Ανεξάρτητα από τη μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείτε, τα αποτελέσματα αναζήτησης αλλάζουν διαρκώς. Η Google έχει ενημερώσει ιδιαίτερα πολλά πράγματα που περιβάλλουν τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσουν ιστότοπους μέσω πολλών διαφορετικών παραμέτρων. Πολλοί από τους ευκολότερους και φθηνότερους τρόπους να φτάσουν οι σελίδες σας στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν γίνει εξαιρετικά επικίνδυνοι τα τελευταία χρόνια.

Τι λειτουργεί; Πώς καθορίζει η Google ποιες σελίδες θα επιστρέψουν ως απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι χρήστες; Πώς αποκτάτε όλη αυτή την πολύτιμη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Ο αλγόριθμος της Google είναι εξαιρετικά περίπλοκος και θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες σημαντικές πληροφορίες.

Η Google αναζητά σελίδες που περιέχουν πληροφορίες υψηλής ποιότητας σχετικά με το ερώτημα του ερευνητή.
Προσδιορίζουν τη συνάφεια με την “ανίχνευση” (ή την ανάγνωση) του περιεχομένου του ιστότοπού σας και την αξιολόγηση (αλγοριθμικά) αν αυτό το περιεχόμενο είναι συναφές με το τι ψάχνει ο ερευνητής, βασιζόμενος κυρίως στις λέξεις-κλειδιά που περιέχει.
Προσδιορίζουν την “ποιότητα” με διάφορα μέσα, αλλά μεταξύ αυτών εξακολουθεί να είναι ο αριθμός και η ποιότητα άλλων ιστοτόπων που συνδέονται με τη σελίδα σας και με τον ιστότοπό σας ως σύνολο. Για να το θέσω εξαιρετικά απλά: Εάν οι μόνοι ιστότοποι που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας είναι ιστολόγια που δεν έχει συνδέσει κανένας άλλος στο διαδίκτυο και ο δικτυακός τόπος μου παίρνει συνδέσμους από αξιόπιστα μέρη που συνδέονται συχνά, όπως το CNN.com , ο ιστότοπός μου θα είναι πιο αξιόπιστος (και θεωρείται ότι είναι υψηλότερης ποιότητας) από τη δική σας.
Όλο και περισσότερο, επιπλέον στοιχεία ζυγίζονται από τον αλγόριθμο της Google για να καθορίσουν πού θα τοποθετηθεί ο ιστότοπός σας, όπως:

Πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με τον ιστότοπό σας (Βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και μένουν στον ιστότοπό σας ή αναπηδούν στη σελίδα αναζήτησης και κάνουν κλικ σε άλλον σύνδεσμο; Ή απλώς αγνοούν την καταχώρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και ποτέ δεν κάνουν κλικ; ),
Η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας και η “φιλική προς το κινητό”
Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχετε (σε σχέση με το πολύ “λεπτό” περιεχόμενο χαμηλής αξίας ή το διπλό περιεχόμενο)
Υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης που ο αλγόριθμος της Google εξετάζει ως απάντηση στις αναζητήσεις και ενημερώνουν και βελτιώνουν συνεχώς τη διαδικασία τους.

Πλέον όμως δεν αρκεί να εφαρμόσετε ότι διαβάζετε στο διαδίκτυο για να μπείτε στη πρώτη σελίδα στη Google. Το SEO, εφόσον δεν έχει δουλευτεί σωστά σε μια ιστοσελίδα χρειάζεται κόπο και χρόνο αλλά και σωστή μεθοδολογία ανάλογα φυσικά με τον ανταγωνισμό του κάθε τομέα.

 Έρευνα και στόχευση λέξεων-κλειδιών για πρώτη σελίδα στη Google

Το πρώτο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι να καθορίσετε τι είναι αυτό που πραγματικά βελτιστοποιείτε. Αυτό σημαίνει την αναγνώριση των όρων που αναζητούν οι άνθρωποι (επίσης γνωστοί ως “λέξεις-κλειδιά”) που θέλετε να ταξινομηθεί στον ιστότοπό σας.

Δυστυχώς, δεν είναι τόσο απλό. Υπάρχουν μερικοί βασικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να στοχεύσετε στον ιστότοπό σας:

Όγκος αναζήτησης – Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε είναι πόσα άτομα (αν υπάρχουν) αναζητούν στην πραγματικότητα μια δεδομένη λέξη-κλειδί. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για μια λέξη-κλειδί, τόσο μεγαλύτερο είναι το κοινό που θέλετε να φτάσετε. Αντίθετα, αν κανείς δεν ψάχνει για μια λέξη-κλειδί, δεν υπάρχει διαθέσιμο κοινό για να βρείτε το περιεχόμενό σας μέσω της αναζήτησης.

Συνάφεια – Εάν ένας όρος συχνά αναζητείται είναι σπουδαίο: αλλά τι γίνεται αν δεν είναι εντελώς σχετικό με τις προοπτικές σας; Η συνάφεια φαίνεται πρώτα απ ‘όλα: αν έχετε μια ιστοσελίδα με reviews παιχνιδιών, δεν θέλετε να εμφανίζονται για αναζητήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρησή σας, όπως “προμήθειες κατοικίδιων ζώων”. Αυτό θα μπορούσε να φαίνεται σαν μια εξαιρετική περιγραφή του τι κάνετε, αλλά αν προσπαθήσετε να παίξετε μπάλα με τεράστιες επιχειρήσεις και άκρως ανταγωνισιτκούς όρους όπως ”παιχνίδια play station”, το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας για αυτόν τον πολύ ανταγωνιστικό όρο θα είναι οι ερευνητές που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να αγοράσουν αυτό που πουλάτε καθώς οι άνθρωποι που θέλετε να προσεγγίσετε δεν θα μπορέσουν ποτέ να σας βρουν. Φυσικά τίποτα δεν είναι αδύνατο στο SEO αν έχετε υπομονή δουλεύετε σκληρά και πάνω από όλα σωστά. Το ίδιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσετε και με τις Google διαφημίσεις, διότι πολύ απλά το budget σας δεν συγκρίνεται με τους ομίλους και θα εμφανίζεστε από ελάχιστα έως καθόλου στα πληρωμένα αποτελέσματα.

Ανταγωνισμός – Όπως με κάθε επιχειρηματική ευκαιρία, στο SEO θέλετε να εξετάσετε το πιθανό κόστος και την πιθανότητα επιτυχίας. Στο SEO, αυτό σημαίνει κατανόηση του σχετικού ανταγωνισμού (και της πιθανότητας ταξινόμησης) για συγκεκριμένους όρους.

Πρώτα πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και τι είναι πιθανό να ψάξουν. Εάν δεν γνωρίζετε ήδη ποιες είναι οι προοπτικές σας, σκεφτείτε ότι είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε, για την επιχείρησή σας γενικά αλλά και για το SEO.

Μερικές συμβουλές για να σκεφτείτε :

1.Τι είδους πράγματα ενδιαφέρονται;
2.Τι προβλήματα έχουν αυτά;
3.Τι είδους γλώσσα χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τα πράγματα που κάνουν, τα εργαλεία που χρησιμοποιούν κ.λπ.;
4.Ποιοι άλλοι αγοράζουν τα πράγματα από (αυτό σημαίνει να ψάξετε τους ανταγωνιστές σας, αλλά επίσης θα μπορούσε να σημαίνει εφαπτομενικά, σχετικές αναζητήσεις)

Αφού απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, θα έχετε έναν αρχικό κατάλογο πιθανών λέξεων-κλειδιών και τομέων που θα σας βοηθήσουν να λάβετε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και να βάλετε μερικές μετρήσεις όγκου αναζήτησης και ανταγωνισμού.

Εάν διαθέτετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο, πιθανόν να έχετε ήδη κάποια επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα από τα δικά σας δεδομένα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε ποιοι όροι οδηγούν την επισκεψιμότητα (και ποιοι ίσως μπορέσετε να ταξινομήσετε λίγο καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης).

Δυστυχώς, η Google έχει σταματήσει να παρέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με το τι ψάχνουν οι χρήστες στους προμηθευτές αναλυτικών στοιχείων, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEM Rush (ή παρόμοια εργαλεία, όπως το SpyFu) στον δικό σας ιστότοπο για να πάρετε μια αίσθηση των όρων που είστε στη κατάταξη για τον εκτιμώμενο όγκο αναζήτησης. Επίσης, η Google κάνει περισσότερα από αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα στο Google Search Console για Webmasters (εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο SEO τόσο για την ανεύρεση δεδομένων ερωτήματος αναζήτησης όσο και για τη διάγνωση διαφόρων τεχνικών θεμάτων SEO.

Διαβάστε : 4 Συμβουλές SEO για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Μόλις δημιουργηθούν τα Εργαλεία για Webmasters, μπορείτε να πλοηγηθείτε όταν συνδεθείτε και να δείτε τα ερωτήματα αναζήτησης που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Μόλις αφιερώσετε χρόνο για να καταλάβετε πώς οι προοπτικές σας μιλούν και τι ψάχνουν, έχετε εξετάσει τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την κυκλοφορία στους ανταγωνιστές σας και τους σχετικούς ιστότοπους και έχετε εξετάσει τους όρους που οδηγούν την κυκλοφορία στον δικό σας ιστότοπο, πρέπει να εργαστείτε να καταλάβετε ποιοι όροι μπορείτε να ταξινομήσετε και πού βρίσκονται οι καλύτερες ευκαιρίες.

Ο καθορισμός του σχετικού ανταγωνισμού μιας λέξης-κλειδιού μπορεί να είναι ένα πολύ περίπλοκο έργο. Σε πολύ υψηλό επίπεδο, πρέπει να καταλάβετε:

Πόσο αξιόπιστα και έγκυρα είναι τα στοιχεία που συλλέξατε όταν (με άλλα λόγια: πόσοι σύνδεσμοι λαμβάνουν ολόκληρο τον ιστότοπο και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;) άλλοι ολόκληροι ιστότοποι που θα ανταγωνίζονται για την κατάταξη για τον ίδιο όρο είναι στις πρώτες σελίδες.
Πόσο σχετική είναι η πληροφορία που προσφέρουν με την ίδια τη λέξη-κλειδί (αν προσφέρουν μια εξαιρετική απάντηση στην ερώτηση του ερευνητή)
Πόσο δημοφιλής και έγκυρη είναι κάθε μεμονωμένη σελίδα σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης (με άλλα λόγια: πόσες συνδέσεις έχει η ίδια η σελίδα και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;)

On-Page Optimization

Ας δούμε μερικά κρίσιμα, βασικά στοιχεία επί της σελίδας που θα θέλετε να κατανοήσετε καθώς σκέφτεστε πώς να οδηγείτε την επισκεψιμότητα των μηχανών αναζήτησης στον ιστότοπό σας:

Title Tags

Ενώ η Google εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση της πραγματικής σημασίας μιας σελίδας και την αποδυνάμωση (και ακόμη και την τιμωρία) της επιθετικής και χειραγωγικής χρήσης των λέξεων-κλειδιών, συμπεριλαμβανομένου του όρου (και των συναφών όρων) που θέλετε να ταξινομήσετε στις σελίδες σας εξακολουθεί να είναι πολύτιμη. Και το πιο εντυπωσιακό μέρος που μπορείτε να τοποθετήσετε στη λέξη-κλειδί σας είναι η ετικέτα τίτλου της σελίδας σας.

Τα Title Tags δεν είναι ο κύριος τίτλος της σελίδας σας. Ο τίτλος που βλέπετε στη σελίδα είναι συνήθως ένα στοιχείο HTML H1 (ή πιθανώς ένα HTML). Η ετικέτα τίτλου είναι αυτό που μπορείτε να δείτε στην κορυφή του προγράμματος περιήγησής σας και συμπληρώνεται από τον πηγαίο κώδικα της σελίδας σας σε μια μετα-ετικέτα.

Το μήκος μιας ετικέτας τίτλου που θα εμφανίσει η Google θα διαφέρει (βασίζεται σε εικονοστοιχεία, όχι σε αριθμούς χαρακτήρων), αλλά γενικά 55-60 χαρακτήρες είναι ένας καλός κανόνας. Αν να θέλετε να εργαστείτε στη βασική λέξη-κλειδί σας, και εάν μπορείτε να το κάνετε με φυσικό και συναρπαστικό τρόπο, προσθέστε μερικούς σχετικούς τροποποιητές γύρω από αυτόν τον όρο επίσης. Λάβετε υπόψη σας, ωστόσο: η ετικέτα τίτλου θα είναι συχνά αυτό που ένας ερευνητής βλέπει στα αποτελέσματα αναζήτησης της σελίδας σας. Είναι η “επικεφαλίδα” στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως θέλετε επίσης να λάβετε υπόψη σας τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ στην ετικέτα τίτλου σας.

Διαβάστε : Οδηγός για πρώτη σελίδα με το Google Panda

Meta Descriptions

Ενώ η ετικέτα τίτλου είναι ο τίτλος της λίστας αναζήτησης, η περιγραφή meta (άλλο στοιχείο meta HTML που μπορεί να ενημερωθεί στον κώδικα του ιστότοπού σας, αλλά δεν εμφανίζεται στην πραγματική σελίδα σας) είναι το επιπλέον αντίγραφο διαφήμισης του ιστότοπού σας. Η Google παίρνει κάποιες ελευθερίες με αυτά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως η περιγραφή του μεταβάτη σας μπορεί να μην εμφανίζεται πάντοτε, αλλά αν έχετε μια συναρπαστική περιγραφή της σελίδας σας, η οποία θα κάνει τους χρήστες να κάνουν κλικ, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. (Να θυμάστε: η εμφάνιση των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι μόνο το πρώτο βήμα! Πρέπει να φέρετε ερευνητές στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να πάρετε την ενέργεια που θέλετε.)

Περιεχόμενο 

Το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας σας είναι, φυσικά, πολύ σημαντικό. Οι διαφορετικοί τύποι σελίδων θα έχουν διαφορετικές “θέσεις εργασίας” – το περιουσιακό στοιχείο του ακρογωνιαίου λίθου που θέλετε να συνδέουν πολλοί χρήστες πρέπει να είναι πολύ διαφορετικό από το περιεχόμενο υποστήριξης που θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας βρίσκουν και λαμβάνουν γρήγορα μια απάντηση. Τούτου λεχθέντος, η Google ευνοεί όλο και περισσότερο ορισμένους τύπους περιεχομένου και καθώς δημιουργείτε οποιαδήποτε από τις σελίδες του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

Πυκνό & μοναδικό περιεχόμενο 

Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός όσον αφορά τον αριθμό λέξεων και εάν έχετε μερικές σελίδες περιεχομένου στον ιστότοπό σας με μια χούφτα έως μερικές εκατοντάδες λέξεων, δεν θα πέσετε από τις καλές χάρες της Google, αλλά οι γενικές πρόσφατες ενημερώσεις Panda, ευνοούν περισσότερο, το μοναδικό περιεχόμενο. Αν έχετε μεγάλο αριθμό  εξαιρετικά σύντομων (50-200 λέξεων περιεχομένου) σελίδων ή πολλών διπλών περιεχομένων όπου δεν αλλάζει τίποτα παρά η ετικέτα τίτλου της σελίδας και λέτε μια γραμμή κειμένου που θα μπορούσε να σας προκαλέσει πρόβλημα. Κοιτάξτε ολόκληρο τον ιστότοπό σας: ένα μεγάλο ποσοστό των σελίδων σας είναι λεπτό, διπλό και χαμηλό; Εάν ναι, προσπαθήστε να εντοπίσετε έναν τρόπο να “πυκνώσετε” αυτές τις σελίδες ή να ελέγξετε τα αναλυτικά στοιχεία για να δείτε πόση κίνηση λαμβάνουν και απλώς να τα αποκλείσετε (χρησιμοποιώντας μια μετα-ετικέτα noindex) από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Engagement – Η Google προσεγγίζει όλο και περισσότερο την αφοσίωση και τις μετρήσεις εμπειρίας χρηστών. Μπορείτε να το επηρεάσετε αυτό, βεβαιώνοντας ότι το περιεχόμενό σας απαντά στις ερωτήσεις που ψάχνουν οι ερωτηθέντες, ώστε να είναι πιθανό να παραμείνουν στη σελίδα σας και να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας φορτώνονται γρήγορα και δεν έχουν στοιχεία σχεδίασης (όπως υπερβολικά επιθετικές διαφημίσεις πάνω από το περιεχόμενο) που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους χρήστες και να τους στείλουν μακριά.

“Sharability” – Μην περιμένετε κάθε κομμάτι του περιεχομένου στον ιστότοπό σας να συνδέεται και να μοιράζεται εκατοντάδες φορές. Αλλά με τον ίδιο τρόπο που θέλετε να είστε προσεκτικοί για να μην ξεδιπλώσετε μεγάλες ποσότητες σελίδων που έχουν λεπτό περιεχόμενο, θα θέλετε να εξετάσετε ποιος είναι πιθανό να μοιραστεί και να συνδεθεί με τις νέες σελίδες που δημιουργείτε στον ιστότοπό σας, προτού τις βγάλετε . Η κατοχή μεγάλων ποσοτήτων σελίδων στις οποίες δεν είναι πιθανό να μοιραστείτε ή να συνδέσετε δεν τοποθετεί αυτές τις σελίδες σε καλό επίπεδο στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν βοηθά να δημιουργήσετε μια καλή εικόνα του ιστότοπού σας ως σύνολο για τις μηχανές αναζήτησης .

Διαβάστε : Πως η Google εντοπίζει το περιεχόμενο του site σας ;

Alt Χαρακτηριστικά

Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επισημάνετε τις εικόνες σας μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται τη σελίδα σας, αλλά και πόση επισκεψιμότητα αναζήτησης από την αναζήτηση εικόνας δημιουργεί ο ιστότοπός σας. Ένα χαρακτηριστικό alt είναι ένα στοιχείο HTML που σας επιτρέπει να παρέχετε εναλλακτικές πληροφορίες για μια εικόνα αν ο χρήστης δεν μπορεί να το δει. Οι εικόνες σας μπορεί να σπάσουν την πάροδο του χρόνου (τα αρχεία διαγράφονται, οι χρήστες δυσκολεύονται να συνδεθούν στον ιστότοπό σας κ.λπ.), οπότε η χρήσιμη περιγραφή της εικόνας μπορεί να είναι χρήσιμη από την άποψη της συνολικής χρηστικότητας. Αυτό σας δίνει επίσης μια άλλη ευκαιρία – εκτός του περιεχομένου σας – να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι είναι η σελίδα σας.

Δεν θέλετε να να γεμίζετε τη βασική λέξη-κλειδί σας και κάθε πιθανή παραλλαγή της σε ιδιότητα alt. Στην πραγματικότητα, αν δεν ταιριάζει φυσικά στην περιγραφή, μην συμπεριλάβετε εδώ τη λέξη-στόχος σας εδώ. Απλά φροντίστε να μην παραλείψετε το χαρακτηριστικό alt και προσπαθήστε να δώσετε μια λεπτομερή και ακριβή περιγραφή της εικόνας (φανταστείτε ότι το περιγράφετε σε κάποιον που δεν μπορεί να το δει – γι ‘αυτό υπάρχει!).

Γράφοντας φυσικά για το θέμα σας, αποφεύγετε τα φίλτρα “υπερβολικής βελτιστοποίησης” (με άλλα λόγια: δεν φαίνεται να προσπαθείτε να εξαπατήσετε την Google να ταξινομήσει τη σελίδα σας για τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας) και δώσατε στον εαυτό σας μια καλύτερη ευκαιρία να ταξινομήσετε για πολύτιμες τροποποιημένες παραλλαγές “μακριά ουράς” του βασικού σας θέματος.

Δομή διεύθυνσης URL

Η δομή της διεύθυνσης URL του ιστότοπού σας μπορεί να είναι σημαντική τόσο από την άποψη της παρακολούθησης (μπορείτε να ταξινομήσετε πιο εύκολα δεδομένα σε αναφορές χρησιμοποιώντας μια ταξινομημένη, λογική δομή διευθύνσεων URL) και μια άποψη κοινής χρήσης (πιο σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL είναι ευκολότερες στην αντιγραφή και επικόλληση και τείνουν να λαμβάνουν λάθος αντιμετώπιση). Μην δουλεύετε για να γεμίζετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Δημιουργήστε μια σύντομη περιγραφική διεύθυνση URL.

Schema & Markup

Μόλις έχετε φροντίσει όλα τα βασικά στοιχεία επί της σελίδας, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να βοηθήσετε καλύτερα την Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αναγνωρίζουν επίσης το Schema να κατανοήσουν τη σελίδα σας.

Το Schema & Markup δεν κάνει τη σελίδα σας να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης (αυτή δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης, επί του παρόντος). Δίνει στην λίστα σας κάποια επιπλέον βοηθήματα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως και οι επεκτάσεις διαφημίσεων για τις διαφημίσεις σας στο AdWords.

Σε ορισμένα αποτελέσματα αναζήτησης, εάν κανείς άλλος δεν χρησιμοποιεί  Schema, μπορείτε να πάρετε ένα ωραίο πλεονέκτημα στο ποσοστό κλικ-μέσω του γεγονότος ότι ο ιστότοπός σας δείχνει τα πράγματα όπως οι αξιολογήσεις, ενώ άλλοι δεν το κάνουν. Σε άλλα αποτελέσματα αναζήτησης, όπου ο καθένας χρησιμοποιεί  Schema, οι κριτικές μπορεί να είναι μεγάλο ρίσκο και ενδέχεται να βλάψετε το CTR σας.

Αρχιτεκτονική Πληροφοριών & Internal Linking

Η αρχιτεκτονική πληροφοριών αναφέρεται στον τρόπο οργάνωσης των σελίδων στον ιστότοπό σας. Ο τρόπος με τον οποίο οργανώνετε τον ιστότοπό σας και συνδέετε μεταξύ των σελίδων σας μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης διαφόρων περιεχομένων στον ιστότοπό σας σε απόκριση και αναζητήσεις.

Ο λόγος για αυτό είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν σε μεγάλο βαθμό τους συνδέσμους ως “ψήφοι εμπιστοσύνης” και ένα μέσο για να βοηθήσουν στην κατανόηση τόσο της σελίδας όσο και της σημασίας της (και πόσο αξιόπιστος θα έπρεπε να είναι).

Οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν επίσης το πραγματικό κείμενο που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με σελίδες, που ονομάζεται anchor text – χρησιμοποιώντας περιγραφικό κείμενο για τη σύνδεση σε μια σελίδα του ιστότοπού σας, βοηθά τη Google να καταλάβει τι είναι αυτή η σελίδα (αλλά σε έναν κόσμο μετά το Penguin, να μην είστε υπερβολικά επιθετικοί στο να γεμίζετε τις λέξεις-κλειδιά σας στη σύνδεση κειμένου).

Με τον ίδιο τρόπο που ένας σύνδεσμος από το CNN αποτελεί ένδειξη ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σημαντικός, εάν συνδέεστε με συγκεκριμένη σελίδα επιθετικά από διάφορες περιοχές του ιστότοπού σας, αυτή είναι μια ένδειξη για τις μηχανές αναζήτησης που η συγκεκριμένη σελίδα είναι πολύ σημαντική για ιστοσελίδα. Επιπλέον: οι σελίδες στον ιστότοπό σας που έχουν τις περισσότερες εξωτερικές ψήφους (συνδέσεις από άλλους, αξιόπιστους ιστότοπους) έχουν τη μεγαλύτερη δύναμη να βοηθήσουν τις άλλες σελίδες του ιστότοπού σας να κατατάσσονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η αρχιτεκτονική πληροφόρησης μπορεί να είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο θέμα – ειδικά για μεγαλύτερους ιστοτόπους – και υπάρχουν αρκετοί πρόσθετοι πόροι παρακάτω με πιο συγκεκριμένες απαντήσεις που αναφέρονται στο τέλος αυτού του τμήματος, αλλά σε υψηλό επίπεδο τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να θυμάστε είναι :

1.Θέλετε να κατανοήσετε τις πιο συνδεδεμένες σελίδες σας (χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως Ahrefs, Majestic SEO ή Moz και δείτε τις αναφορές “κορυφαίων σελίδων” για να τις προσδιορίσετε).
2.Κρατήστε τις πιο σημαντικές σελίδες αναζήτησης (τις σελίδες που χρησιμοποιείτε για να στοχεύσετε τις πιο πολύτιμες λέξεις-κλειδιά σας) “ψηλά” στην αρχιτεκτονική των πληροφοριών σας: αυτό σημαίνει ότι συχνά συνδέεστε σε αυτά στα στοιχεία πλοήγησης και συνδέεστε με αυτές, όποτε είναι δυνατόν από τις πιο συνδεδεμένες σελίδες σας (π.χ., βεβαιωθείτε ότι η αρχική σας σελίδα και η εκδοχή του ιστότοπου της μελέτης συνδέονται με τις πιο πολύτιμες σελίδες στον ιστότοπό σας από την αναζήτηση – τις σελίδες χρημάτων σας).
3.Γενικά, θέλετε να έχετε μια “επίπεδη αρχιτεκτονική πληροφόρησης” για τον ιστότοπό σας, δηλαδή να διατηρείτε όλες τις σελίδες που θέλετε να κατατάσσονται στις μηχανές αναζήτησης όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ από την αρχική σας σελίδα και τις περισσότερες σελίδες που συνδέονται με αυτές.

Content Marketing και Link Building

Δεδομένου ότι ο αλγόριθμος της Google βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε συνδέσμους, η κατοχή ορισμένων συνδέσμων υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας είναι προφανώς εξαιρετικά σημαντική παράμετρος στην οδήγηση της επισκεψιμότητας αναζήτησης: μπορείτε να κάνετε όλη την εργασία που θέλετε στην on-page και την τεχνική SEO, αλλά αν δεν έχετε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας, δεν θα εμφανίζεστε ψηλά σε καταχωρίσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αποκτήσετε συνδέσμους στον ιστότοπό σας, αλλά καθώς η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, πολλές από αυτές έχουν γίνει εξαιρετικά επικίνδυνες (ακόμα και αν μπορεί να λειτουργούν βραχυπρόθεσμα). Εάν είστε νέοι στο SEO και προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε το γρήγορο αποτέλεσμα, αυτά τα πιο επικίνδυνα και πιο επιθετικά μέσα προσπαθώντας να αποκτήσετε συνδέσμους πιθανόν δεν είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας, καθώς δεν θα μάθετε πώς να κατευθυνθείτε σωστά στις παγίδες και να αξιολογήσετε τους κινδύνους. Επιπλέον, η προσπάθεια δημιουργίας συνδέσμων ειδικά για τον χειρισμό της κατάταξης της Google δεν δημιουργεί άλλη αξία για την επιχείρησή σας σε περίπτωση αλλαγής των αλγορίθμων μηχανών αναζήτησης και εξαφάνισης της κατάταξης.

Διαβάστε : Συμβουλές για δημιουργια ποιοτικού περιεχομένου απευθείας από τη Google

Μια πιο βιώσιμη προσέγγιση για την ανάπτυξη συνδέσεων είναι να επικεντρωθεί σε πιο γενικές, βιώσιμες προσεγγίσεις μάρκετινγκ, όπως η δημιουργία και η προώθηση χρήσιμου περιεχομένου που περιλαμβάνει επίσης συγκεκριμένους όρους που θα θέλατε να κατατάξετε και να συμμετάσχετε σε παραδοσιακές PR για την επιχείρησή σας.

Η διαδικασία δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου που θα σας φέρει links και social shares είναι μια εργασία που απαιτεί πολύ δουλειά. Οι περισσότερες προσεγγίσεις, ωστόσο, θα σας απαιτήσουν να περάσετε από κάποια παραλλαγή των ακόλουθων τριών βασικών βημάτων:

1. Προσδιορίστε & κατανοήστε το Linking και Sharing Audience

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε στην εργασία για να τραβήξει links το περιεχόμενό σας είναι να καταλάβετε ποιος είναι πιθανό να συνδεθεί και να μοιραστεί το περιεχόμενό σας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους επηρεαστές μέσα στην εξειδικευμένη σας θέση που μπορεί να μοιράζονται το περιεχόμενό σας, αλλά ίσως το πιο ισχυρό είναι το BuzzSumo.

Καθώς εργάζεστε μέσω αυτής της διαδικασίας, αρχίστε να σκεφτεστε τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς τους επηρεαστές. Πώς θα μπορούσατε να τους βοηθήσετε με τα δικά τους έργα; Τι μπορείτε να κάνετε που θα τους βοηθούσε να επιτύχουν τους δικούς τους στόχους ή τι θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ή να προσφέρετε ότι θα ήταν χρήσιμο για το κοινό που δημιουργούν περιεχόμενο και προσπαθώντας να σας βοηθήσει; Έχετε πρόσβαση σε μοναδικά δεδομένα ή γνώσεις που θα τους βοηθούσαν να κάνουν καλύτερη την εργασία τους; Εάν μπορείτε να είστε σταθερά χρήσιμοι για έξυπνους δημιουργούς περιεχομένου στην εξειδικευμένη σας θέση, θα αρχίσετε να δημιουργείτε ισχυρές σχέσεις που θα πληρώνουν μερίσματα καθώς δημιουργείτε περιεχόμενο.

2. Καθορισμός του περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε και πώς μπορείτε να το προωθήσετε

Στη συνέχεια θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε ποιες είναι οι δικές σας δυνατότητες και τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να δημιουργήσετε, το οποίο πιθανόν να μοιραστεί και να προωθηθεί από άλλους.

Θα διανεμηθούν διάφοροι τύποι στοιχείων περιεχομένου:

Δημιουργήστε κάτι που να λύει τα προβλήματα των πελατών σας και των αναγνωστών σας.
Επωφεληθείτε από αυτό που ήδη λειτουργεί. Εξετάζοντας το τι λειτουργεί ήδη και δημιουργώντας κάτι που είναι ένα επίπεδο ή δύο καλύτερα με κάποιο τρόπο, μπορείτε να βοηθήσετε να μετριάσετε τον κίνδυνο και να κάνετε το περιεχόμενό σας όσο το δυνατόν πιο πετυχημένο.
Κάνετε άλλους να φαίνονται ωραίοι. Επισημάνετε τα εξαιρετικά εργαλεία που χρησιμοποιείτε καθημερινά. Λάβετε απαντήσεις από έξυπνους ανθρώπους στην εξειδικευμένη σας θέση σε δύσκολες ερωτήσεις και μοιραστείτε το περιεχόμενο (ενώ τους τοποθετείτε ως εμπειρογνώμονες). Όταν επισημάνατε κάποιον ή το προϊόν του ως πολύτιμο πόρο, θα είναι πιθανό να σας βοηθήσουν να μοιραστείτε και να προωθήσετε αυτό το περιεχόμενο.
Εστιάστε στη δημιουργία διαφορετικών στοιχείων περιεχομένου που θα έχουν πραγματική αξία, έχουν ένα σχέδιο για την προώθηση αυτών των περιουσιακών στοιχείων και μην είστε ντροπαλοί να αφήσετε τους ανθρώπους που εμφανίστηκαν ή των οποίων το κοινό θα επωφεληθεί από τον πόρο σας να γνωρίζουν ότι υπάρχει.

Τσεκάρετε τα πλεονεκτήματα σας σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά

Τέλος, μην ξεχάσετε τις λέξεις-κλειδιά σας! Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε φορά που δημιουργείτε έναν εξαιρετικό πόρο θα πρέπει να γεμίζετε σε μια λέξη-κλειδί που δεν ταιριάζει. Σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών ως μέσο για να ανακαλύψετε νευραλγικά σημεία (αν οι άνθρωποι στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης όλο και περισσότερο, θέλουν περιεχόμενο που προσφέρει μια καλή απάντηση στην ερώτησή τους!) και ότι καθώς δημιουργείτε νέα στοιχεία που θέλετε να αναζητήσετε τους διαφορετικούς τρόπους, μπορείτε να ενσωματώσετε τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι προοπτικές και οι πελάτες σας στα περιουσιακά σας στοιχεία.

Κοινά Θέματα Τεχνικής SEO & Βέλτιστες Πρακτικές

Ενώ τα βασικά στοιχεία του SEO, όπως οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι για την οικοδόμηση συνδέσμων για να οδηγούν στην άνοδο στις μηχανές αναζήτησης έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια (και το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει γίνει όλο και πιο σημαντικό) αυτό που πολλοί άνθρωποι θα σκέφτονταν ως περισσότερο “παραδοσιακό SEO” εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμο για τη δημιουργία κίνησης από τις μηχανές αναζήτησης. Όπως έχουμε ήδη συζητήσει, η έρευνα λέξεων-κλειδιών εξακολουθεί να είναι πολύτιμη και τα τεχνικά θέματα SEO που κρατούν την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης από την κατανόηση και την κατάταξη του περιεχομένου των περιοχών εξακολουθούν να επικρατούν.

Η τεχνική SEO για μεγαλύτερες, πιο περίπλοκες τοποθεσίες είναι πραγματικά η δική της πειθαρχία, αλλά υπάρχουν μερικά κοινά λάθη και ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα sites ότι ακόμη και μικρότερες έως μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από το να γνωρίζουν:

Ταχύτητα σελίδας

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στην κατοχή ιστοσελίδων γρήγορης φόρτωσης – τα καλά νέα είναι ότι αυτό δεν είναι μόνο επωφελές για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά και για τους χρήστες και τα ποσοστά μετατροπής του ιστότοπού σας. Η Google έχει δημιουργήσει πραγματικά ένα χρήσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ταχύτητας μια ιστοσελίδας για να σας δώσει κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με το τι πρέπει να αλλάξετε στον ιστότοπό σας για την αντιμετώπιση προβλημάτων ταχύτητας σελίδας.

Φιλικότητα προς κινητά

Εάν ο ιστότοπός σας οδηγεί (ή θα μπορούσε να οδηγήσει) σημαντική επισκεψιμότητα μηχανών αναζήτησης από κινητές αναζητήσεις, το κατά πόσο φιλικός ο ιστότοπός σας στις κινητές συσκευές, θα επηρεάσει την κατάταξή σας, που είναι ένα τμήμα που αναπτύσσεται ταχέως. Σε μερικές εξειδικευμένες θέσεις, η κινητή επισκεψιμότητα ξεπερνάει ήδη την επισκεψιμότητα στην επιφάνεια εργασίας.

Διαβάστε : 10 κορυφαία SEO εργαλεία του 2017

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα μια ενημέρωση αλγορίθμου επικεντρωμένη ειδικά σε αυτό. Η Google προσφέρει ένα πολύ χρήσιμο δωρεάν εργαλείο για να πάρει συστάσεις σχετικά με τον τρόπο για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο φιλικό προς το κινητό.

Header Response

Οι κωδικοί απόκρισης κεφαλίδας είναι ένα σημαντικό τεχνικό ζήτημα SEO. Εάν δεν είστε ιδιαίτερα τεχνικοί, αυτό μπορεί να είναι ένα πολύπλοκο θέμα, αλλά θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες εργασίας επιστρέφουν τον σωστό κώδικα στις μηχανές αναζήτησης (200) και ότι οι σελίδες που είναι που δεν βρέθηκαν, επιστρέφουν επίσης έναν κωδικό που υποδηλώνει ότι δεν είναι πλέον παρόντες (404). Η απόρριψη αυτών των κωδικών μπορεί να υποδεικνύει στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης ότι μια σελίδα “Δεν βρέθηκε” είναι μια σελίδα που λειτουργεί, γεγονός που την κάνει να μοιάζει με μια λεπτή ή διπλή σελίδα ή ακόμα χειρότερη: μπορείτε να υποδείξετε στην Google ότι όλα το περιεχόμενο του ιστότοπού σας είναι στην πραγματικότητα 404 (έτσι ώστε καμία από τις σελίδες σας να μην είναι ευρετηριασμένη και να είναι κατάλληλη για κατάταξη). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ελεγκτή κεφαλίδας διακομιστή για να δείτε τους κωδικούς κατάστασης που επιστρέφουν οι σελίδες σας όταν οι μηχανές αναζήτησης τους ανιχνεύουν.

Διπλότυπο περιεχόμενο

Το λεπτό και το διπλό περιεχόμενο είναι ένας άλλος τομέας έμφασης με τις πρόσφατες ενημερώσεις Panda της Google. Διπλασιάζοντας το περιεχόμενο (τοποθετώντας το ίδιο ή σχεδόν πανομοιότυπο περιεχόμενο σε πολλές σελίδες), αραιώνετε την ισορροπία μεταξύ δύο σελίδων αντί να το συγκεντρώνετε σε μία σελίδα, δίνοντάς σας λιγότερη πιθανότητα κατάταξης ανταγωνιστικών φράσεων με ιστότοπους που ενοποιούν το μετοχικό τους κεφάλαιο σε ένα ενιαίο έγγραφο. Έχοντας μεγάλες ποσότητες διπλότυπου περιεχομένου, ο ιστότοπός σας μοιάζει γεμάτος με περιεχόμενο κατώτερης ποιότητας (και ενδεχομένως χειραγωγικό) στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν διπλό ή λεπτό περιεχόμενο. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι δύσκολο να διαγνωσθούν, αλλά μπορείτε να δείτε τα Εργαλεία για Webmasters στο Look Appearance> HTML Βελτιώσεις για να πάρετε μια γρήγορη διάγνωση.

XML Sitemap

Οι χάρτες ιστοτόπου XML μπορούν να βοηθήσουν τη Google και το Bing να καταλάβουν τον ιστότοπό σας και να βρουν όλο το περιεχόμενό του. Απλά φροντίστε να μην συμπεριλάβετε σελίδες που δεν είναι χρήσιμες και γνωρίζετε ότι η υποβολή μιας σελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης σε έναν χάρτη ιστότοπου δεν εξασφαλίζει ότι η σελίδα θα κατατάσσεται στην πραγματικότητα για οτιδήποτε. Υπάρχουν διάφορα δωρεάν εργαλεία για τη δημιουργία ιστοτόπων XML.

Robots.txt, Meta NoIndex και Meta NoFollow

Τέλος, μπορείτε να αναφέρετε στις μηχανές αναζήτησης πώς θέλετε να χειρίζονται συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας (για παράδειγμα αν θέλετε να μην ανιχνεύσουν μια συγκεκριμένη ενότητα του ιστότοπού σας) σε ένα αρχείο robots.txt. Αυτό το αρχείο πιθανότατα υπάρχει ήδη για τον ιστότοπό σας στο yoursite.com/robots.txt. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι αυτό το αρχείο δεν αποκλείει αυτήν τη στιγμή τίποτα που θα θέλατε να βρει μια μηχανή αναζήτησης από το να προστεθεί στο ευρετήριό του και μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το αρχείο ρομπότ για να διατηρήσετε τα πράγματα όπως διακομιστές σταδιακής φόρτωσης ή αρχεία λεπτού ή διπλού περιεχομένου που είναι πολύτιμα για εσωτερική χρήση ή οι πελάτες από το να αναπροσαρμόζονται από τις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ετικέτες meta noindex και meta nofollow για παρόμοιους σκοπούς, αν και το καθένα λειτουργεί διαφορετικά το ένα από το άλλο.

Πώς να παρακολουθείτε και να μετράτε τα αποτελέσματα SEO

Από τη στιγμή που αρχίζετε να θέτετε όλη αυτή τη δραστηριότητα SEO σε κίνηση, πώς παρακολουθείτε πραγματικά αν και πόσο καλά λειτουργεί;

Αυτή η ερώτηση έχει μια αρκετά απλή απάντηση, με μερικές βασικές μετρήσεις για να εστιάσετε, αλλά υπάρχουν μερικοί βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη καθώς μετράτε την απόδοση του ιστότοπού σας.

Κατάταξη λέξεων-κλειδιών

Κοιτάζοντας όπου ο ιστότοπός σας κατατάσσει έναν κατάλογο με λέξεις-κλειδιά, σίγουρα δεν είναι τελικός προορισμός, διότι τα πράγματα όπως η εξατομίκευση στα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν μεταβάλει τις διάφορες τοποθεσίες και επομένως είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Φυσικά, όλα αυτά δείχνουν που εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το να αποκτήσετε μια γενική ιδέα για το πού τοποθετείται ο ιστότοπός σας για βασικούς όρους μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο δείκτη για την υγεία του ιστότοπού σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε εμμονές με την κατάταξη για οποιοδήποτε όρο. Θυμηθείτε: ο απώτερος στόχος σας είναι να οδηγήσετε πιο σχετική κίνηση που οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις – αν προσφέρετε υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων, είναι πιο σημαντικό να κατατάσσεστε ως “ανάκτηση δεδομένων” ή να περιγράφετε και να εκτελείτε μια στρατηγική SEO που σας βοηθά να πουλάτε περισσότερες υπηρεσίες με τον οικονομικότερο δυνατό τρόπο. Χρησιμοποιήστε τις ταξινομήσεις ως γενικό έλεγχο υγείας.

Ορισμένα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε τις ταξινομήσεις σας. Τα περισσότερα προσφέρουν παρόμοια λειτουργικότητα, αλλά χαρακτηριστικά όπως οι τοπικές ή κινητές βαθμολογίες είναι μερικές φορές μοναδικά σε ορισμένα από τα εργαλεία. Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση ή απλά θέλετε να ξεκινήσετε με SEO, θα συνιστούσα να διαλέξετε ένα δωρεάν και εύχρηστο εργαλείο και να παρακολουθείτε μια μικρή λίστα από τους βασικούς όρους που θέλετε να ακολουθήσετε για να σας βοηθήσει να μετρήσετε την πρόοδο.

Οργανική επισκεψιμότητα

Η οργανική επισκεψιμότητ αποτελεί πολύ καλύτερο δείκτη για την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών SEO. Με την εξέταση της οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, μπορείτε να πάρετε ένα μεγάλο δείγμα για τον πραγματικό όγκο επισκεπτών που έρχονται στον ιστότοπό σας και πού πηγαίνουν.

Μπορείτε να μετρήσετε εύκολα την οργανική επισκεψιμότητά σαςμε τα περισσότερα εργαλεία ανάλυσης να είναι δωρεάν και ένα από τα πιο γνωστά είναι το Google Analytics.

Το Google analytics μπορεί να αποδειχθεί ισχυρό για τους ιστότοπους που μόλις αρχίζουν με SEO, γιατί συχνά το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας θα οδηγείται από τα γνωστά ως “branded queries” ή τις αναζητήσεις που περιέχουν το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας . Θέλετε σαφώς να έχετε ανθρώπους που ψάχνουν για το Brand name σας και βεβαίως θέλετε να σας βρουν όταν το κάνουν, αλλά αν ο ιστότοπός σας δεν έχει τιμωρηθεί από την Google, σχεδόν σίγουρα θα κατατάξετε ψηλά την επωνυμία σας και θα έχετε την επώνυμη επισκεψιμότητα στην αρχική σελίδα του ιστότοπου.

Όπως ανέφερα στην ενότητα για τις λέξεις-κλειδιά του οδηγού, δυστυχώς, η Google δυσκολεύει να συλλέξει δεδομένα γύρω από τις πραγματικές λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες, αλλά εξετάζοντας την επισκεψιμότητα σε επίπεδο σελίδας (εκτός της αρχικής σελίδας του ιστότοπού σας) στη γενική πρόοδο SEO σας. Η εξέταση των δεδομένων κατάταξης και η χρήση των τακτικών που αναφέρονται στην ενότητα με τις λέξεις-κλειδιά αυτού του οδηγού θα σας βοηθήσουν επίσης να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους πραγματικούς όρους που οδηγούν την επισκεψιμότητα (και αν η βελτιστοποίηση της SEO σας οδηγείται από προσπάθειες βελτιστοποίησης παρά από off-line marketing ).

Organic Leads & Πωλήσεις

Προφανώς ο κύριος τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης θα πρέπει να είναι οι πραγματικοί οδηγοί, οι πωλήσεις, τα έσοδα και τα κέρδη. Όπως και με οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα πρέπει να απαντήσετε: πώς βοηθά η δραστηριότητα να μετακινήσετε το bottom line ;

Η απλούστερη διαδρομή είναι να ορίσετε στόχους ή e-commerce tracking σε ένα εργαλείο όπως το Google Analytics. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παραπάνω αναφορά για να δείτε την οργανική επισκεψιμότητα και τους στόχους (ή διαφορετικές μετρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου) ανά σελίδα προορισμού, πράγμα που σημαίνει ότι εξετάζετε συγκεκριμένα ποιος μετατρέπει μεταξύ των ατόμων που προσγειώνονται στον ιστότοπό σας από οργανική αναζήτηση άτομα που ενδέχεται να έχουν έρθει στον ιστότοπό σας από την αναζήτηση ή από κάποιο άλλο χώρο κάτι που μπορεί να παρακολουθήσει ο έλεγχος των αναλύσεων.

Αυτό φαίνεται αρκετά απλό και γενικά για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι ένας καλός αρχικός τρόπος μέτρησης της επιτυχίας των προσπαθειών SEO, αλλά και πάλι υπάρχουν μερικές προειδοποιήσεις και πράγματα που πρέπει να θυμάστε με αυτά τα δεδομένα:

Οι αναλύσεις βασισμένες στο Web είναι πάντα ατελείς. Αν μεταβαίνετε από διαφημιστικές πινακίδες ή διαφημίσεις εφημερίδων σε διαδικτυακό μάρκετινγκ, πιθανότατα θα εντυπωσιαστείτε από τον όγκο και την ακρίβεια των διαθέσιμων δεδομένων, αλλά συχνά υπάρχει μια ποικιλία διαφορετικών ζητημάτων παρακολούθησης που μπορούν να κάνουν τα δεδομένα που βλέπετε οπουδήποτε από ελαφρώς έως άγρια ​​- πάντα έχετε κάποιο σκεπτικισμό σχετικά με τα δεδομένα που δεν φαίνεται να προσθέσετε και κάνετε ό, τι μπορείτε για να έχετε κάποιους ελέγχους για να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες αναλυτικών στοιχείων σας συγχρονίζονται με τα πραγματικά έσοδά σας και ξοδεύετε δεδομένα.

Το σύστημά σας μπορεί να δημιουργήσει κενά στην παρακολούθηση. Αν έχετε ένα σύστημα back-end που δεν μπορείτε να συνδέσετε αρκετά με τα αναλυτικά στοιχεία για κάποιο λόγο, ίσως έχετε κάποια κενά ανάμεσα σε αυτά που μπορείτε να παρακολουθήσετε ως στόχους και πραγματικές πωλήσεις.

Οι μετρήσεις αξίας απόδοσης και χρόνου ζωής μπορεί να είναι δύσκολες. Αυτό είναι περισσότερο ένα πρόβλημα μετρητών για επιχειρήσεις και ιστούς από κάτι συγκεκριμένο για το SEO, αλλά η κατανόηση του πώς αποδίδετε τις πωλήσεις σε διαφορετικά channels και ο παράγοντας στην αξία της διάρκειας ζωής στην επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας μπορεί να είναι δύσκολη. Βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζετε τους ίδιους τύπους δύσκολων ερωτήσεων και προσπαθείτε να μετρήσετε το SEO με τον ίδιο τρόπο που θα κάνατε με οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια μάρκετινγκ.

Πρόσθετες εκτιμήσεις SEO

Για πολλές επιχειρήσεις, οι τεχνικές πτυχές του δικαιώματος SEO, κατανόηση των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να στοχεύσετε και έχοντας μια στρατηγική για να ανεβάσετε τις σελίδες του ιστοτόπου σας που συνδέονται με και μοιράζονται είναι πραγματικά ό, τι πρέπει να ξέρετε για SEO. Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις και τύποι επιχειρήσεων που πρέπει να αφορούν συγκεκριμένους τύπους αναζήτησης. Μερικοί τύποι περιβαλλόντων αναζήτησης που απαιτούν μοναδικές προσεγγίσεις περιλαμβάνουν:

Διεθνές SEO – Υπάρχουν πολλά οφέλη και συμβιβασμοί σε διαφορετικές προσεγγίσεις για την ταξινόμηση τοποθεσιών σε διαφορετικές χώρες και σε διάφορες γλώσσες.

Τοπικό SEO – Για τις μικρές επιχειρήσεις και τους franchisees, η τοπική κατάταξη για διαφορετικές παραλλαγές της {your location} + {your service} (π.χ. “Ανάκτηση αρχείων Αθήνα”) είναι πραγματικά η πιο πολύτιμη διαθέσιμη επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης. Παίρνοντας συνδέσμους και μετοχές, πραγματοποιώντας έρευνα λέξεων-κλειδιών και εξασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας δεν έχει τεχνικά προβλήματα βοηθά με τις τοπικές ταξινομήσεις, υπάρχει ένα ξεχωριστό σύνολο στοιχείων κατάταξης που πρέπει να γνωρίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις. Διαβάστε τους παράγοντες κατάταξης στο τοπικό Local SEO.

Μηχανές αναζήτησης App Store – Αν έχετε μια εφαρμογή – είτε ως βασική προσφορά προϊόντων για την εταιρεία σας είτε ως μέσο που επιτρέπει στους χρήστες κινητών να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας – έχοντας την εμφάνισή σας σε αναζητήσεις σε διάφορα καταστήματα εφαρμογών, μπορείτε να είναι εξαιρετικά πολύτιμη.

Αν έχετε φτάσει μέχρι εδώ, γνωρίζετε ήδη πολλές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ταξινόμησης των μηχανών αναζήτησης και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τοποθετήσετε το δικό σας ιστότοπο και επιχειρήσεις για να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα αναζήτησης από μηχανές αναζήτησης όπως τη Google. Τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια;

Κανένας ιστότοπος δεν κάνει τέλεια δουλειά στο SEO ενάντια σε κάθε πτυχή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Σκεφτείτε τα πράγματα που κάνετε καλά, έχετε προϋπολογισμό και πόρους για αυτό και αυτό θα δώσει στην επιχείρησή σας την καλύτερη απόδοση για την επένδυσή σας – αυτό θα είναι τουλάχιστον ελαφρώς διαφορετικό για κάθε επιχείρηση και τοποθεσία.

Αν είστε σπουδαίοι στη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου, καθορίστε ποιες λέξεις-κλειδιά θα ακολουθήσετε και εστιάστε τις προσπάθειές σας εκεί.

Εάν έχετε ένα μεγάλο και σύνθετο site, επικεντρωθείτε στο να πάρει το τεχνικό δικαίωμα SEO (η να συμβουλευτείτε τον SEO Marketer).

Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που θα επωφεληθεί από την κατάταξη για πολύ συγκεκριμένους γεω-επικεντρωμένους όρους ενισχύστε τις τοπικές προσπάθειες SEO (και στη συνέχεια ίσως εστιάσετε σε άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ όταν αρχίσετε να βλέπετε μειωμένες αποδόσεις από τις προσπάθειές σας εκεί ).

Να θυμάστε πάντα ότι ο απώτερος στόχος με οποιεσδήποτε προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι να αποκτήσετε περισσότερη έκθεση και επισκεψιμότητα για την επιχείρησή σας ή το περιεχόμενό του. Ψάξτε για τρόπους με τους οποίους η επισκεψιμότητα της μηχανής αναζήτησης μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας και τον ιστότοπό σας.

seomarketer.gr

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Με λένε Γιώργο και ασχολούμαι επαγγελματικά με τις νέες τεχνολογίες, το Digital Marketing και δίνω μεγάλη έμφαση στην αξία της πληροφορίας. Δημιουργώ E-Books, Link Building στρατηγικές, βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και αρθρογραφώ πάνω στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αφήστε μια απάντηση